Jež loptica i kako je koristiti u svakodnevnoj samomasaži

Loptice za masažu mogu se svakodnevno koristiti. One su učinkovite u samomasaži tijela i dubokih tkiva, omogućavaju pozitivne promjene u gibljivosti i smanjenju nelagode i boli. Ima ih u raznim oblicima, veličinama i nazivima. Možete se poslužiti tenis lopticom ili lopticom koju imate. Na početku masaže uzmite mekšu lopticu ako vam jež loptica zbog svojih “iglica” i tvrdoće stvara nelagodu. Kasnije s “iglicama” izmasirajte specifične točke sa svrhom otklanjanja nelagode ili boli.

Masaža mišića stopala

Stopalo upire o tlo u trima točkama oslonca na kojima je raspoređena težina tijela. Dvije prednje točke su na glavi prve i pete metatarzalne kosti, a treća, stražnja uporišna točka je na peti. Postoje dva uzdužna i dva poprečna svoda stopala koji se formiraju u djetinjstvu. Stopalo je važan organ i ima trojaku funkciju, statičku (drži težinu tijela), dinamičku (omogućava stajanje, kretanje, trčanje..), prilagođava se podlozi i ublažava udarce tijela o tlo.Važno je pravilno koračati od prvog doticaja pete o tlo, duž svoda do prednjeg dijela, prstiju. Kako bi prednji svod, ispod nožnih prstiju, bio učinkovit, pri izvođenju svakog koraka vodite računa o kvalitetnom pregibu svih prstiju o tlo.Imamo sveukupno 14 mišića podijeljenih na gornje i donje mišiće stopala.Krenimo s masažom.

1. Lopticu postavimo ispod prstiju i rolanjem prelazimo srednji dio tabana sve do pete. Svaki taban masirajte do 60 sekundi.
2. Pokušajte lopticu obuhvatiti nožnim prstima. Osjetit ćete ispružanje gornje, dorzalne (hrptene) skupine mišića čija je funkcija ispružanje palca i prstiju. Ostanite 30 sekundi. 

3. Okrenite stopalo. Lopticu postavimo na vanjski dio stopala ispod prstiju i rolanjem prelazimo s vanjske strane, srednjim dijelom tabana sve do pete. Svaki taban masirajte do 60 sekundi.
4. Okrenite stopalo. Lopticu postavimo na unutanji dio stopala ispod prstiju i rolanjem prelazimo s unutarnje strane, srednjim dijelom tabana sve do pete. Svaki taban masirajte do 60 sekundi.

Ako tijekom masaže osjetite bolnu točku, zaustavite se. Pritisnite na točku i držite 30 do 60 sekundi uz laganu masažu kružnim pokretima oko tog mjesta ili pomičući lopticu lijevo desno po dužini mišićnih vlakana. Laganim pritiscima pokušajte osjetljivim područjima umanjiti bol i nelagodu. 

Atomic aerobik centar
Tomašićeva 2, 10000 Zagreb
tel.: 01 45 53 491,
01 48 39 381
e-mail: info@atomicaerobik.hr
www.atomicaerobik.hr
Osigurava:
Osigurava: Grawe-Hrvatska